Així ha sigut l’arribada dels equips

Els equips que jugaran el MICFootball 2022 ja són als seus respectius hotels. Aquest dimarts han arribat totes les expedicions, carregades d’il·lusió i amb la màxima motivació de viure una experiència única a la Costa Brava. 

Alguns equips han aprofitat l’arribada per conèixer les poblacions gironines, visitar Barcelona i gaudir de la platja tot i el dia ennuvolat.

Equips de tot el món es concentraran fins al 17 d’abril a les zones de Lloret de Mar, L’Estartit, Roses, Palamós i Platja d’Aro. Hi haurà 24 països representats, entre ells Colòmbia, Xile, els Estats Units o Corea del Sud. 

El CE Banyoles, campió del Pre-MICFootball

L’equip juvenil (categoria U18-U20) del CE Banyoles s’ha proclamat campió del Pre-MICFootball aquest dimarts després d’imposar-se a la tanda de penals de la final (1-1) al FC Central Los Angeles americà. El torneig s’ha disputat abans de l’inici del MICFootball amb conjunts que dies abans de l’estrena ja van arribar a terres gironines per preparar el torneig.

Aquest any han participat 6 equips de categoria juvenil (U18 i U20): quatre conjunts dels Estats Units (FC Central Los Angeles, Soccer Club Central, Peloteros USA i FC Califòrnia-Los Angeles) i els dos amfitrions (Club Esportiu Banyoles i Atlétic Club Banyoles).